piątek, 23 października 2015

Jesienna ramka na zdjęcie

Jesień w pełni a u mnie żadnej dekoracji związanej z tą porą roku. Dlatego postanowiłam to zmienić. 
I oto powstała jesienna ramka na zdjęcie. Trochę filcu i muliny w jesiennych kolorach, igła do szycia ręcznego w dłoń i mamy ramkę, która pomieści zdjęcie 10x15 cm. Ramka posiada haczyk dlatego można ją powiesić na ścianie ale jest również na tyle sztywna, że może stać oparta np. na półeczce.
Zaczęłam od jesiennej, ale w planach mam ramki na kolejne pory roku, tak aby powstał komplet. 










Ramkę zgłaszam do zabawy u Diany oraz u Gosi i po raz pierwszy do Art-Piaskownicy.

7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, bardzo ładne wykonanie i w rezultacie super efekt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka wygląda bardzo klimatycznie, ale największe wrażenie zrobiły na mnie świetnie odwzorowane nerwy liściowe. Świetna praca! :)
    Jestem ciekawa kolejnych ramek, mam nadzieję że będą równie ciekawe! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramka jest bardzo pomysłowa a kolorystyka dobrana świetnie! Wprowadza jesienny klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna taka rameczka!!! Listki takie realistyczne, że wydaje się jakby przed chwilką spadły z drzewa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jesienna rameczka ;) pomysł i wykonanie po prostu rewelacyjne!
    Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam w listopadzie a już niedługo do głosowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała jesienna ramka na jesienne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń