poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zwierzakowe zamówienie

Dawno mnie nie było w blogowym świecie. A to dlatego, że cały lipiec przygotowywałam się intensywnie do jarmarku, który odbył się przy okazji Odpustu u Babci Anny w Katowicach na Nikiszowcu, 30 lipca. Imprezę uważam za udaną :) Odbyłam mnóstwo rozmów z Klientami, nawiązałam sporo nowych kontaktów, całkiem sporo moich prac znalazło nowych właścicieli. 
Do połowy sierpnia natomiast urlopowałam się z moją rodzinką. Były wyjazdy rodzinne oraz tygodniowy pobyt na naszym morzem. Pogoda dopisała. Wróciłam wypoczęta, opalona, z głową pełną pomysłów i nowymi siłami do działania.
Zaraz po powrocie zabrałam się za realizację zamówienia złożonego jeszcze przed urlopem. Dwie kolorowe sówki, dwie wesołe małpki, mała żyrafka oraz torba na zakupy powędrowały już w świat i mam nadzieję, że sprawią wiele radości nowym właścicielom.







 

5 komentarzy:

  1. Joasiu super.
    Cieszę się, że jarmark udany
    A twoje małpy i ja pokochałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!!! Zabawki są super!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne uszytki, małpki rewelacyjne!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te małpeczki są niesamowite! naprawdę świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wspaniałych efektów na jarmarku a zabawki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń