piątek, 2 października 2015

Mruczek i Alex

Na zakończenie wakacji byliśmy na rodzinnym festynie i moje oczy wypatrzyły kolorowe kociaki uszyte ze skarpetek. Już kiedyś widziałam zdjęcie podobnych maskotek w internecie. Ale teraz zobaczyłam je na żywo i od razu mój umysł zanotował: muszę takie zrobić moim chłopcom. 
Poszperałam trochę w necie aby zapoznać się z tematem, poczyniłam zakup niezbędnych rekwizytów, czyli skarpetek i tak powstał Mruczek i Alex. Stwierdziłam, że dwa koty to będzie za dużo, dlatego jest piesek i kotek. Kotem od razu zaopiekował się starszy syn, a młodszy przygarnął psiaka.






Dzisiaj zwierzaki zaliczyły pierwszy jesienny spacer ze swoimi opiekunami :)


Maskotki zgłaszam do kolejnego linkowego party u Diany :)
To już 13 odsłona. Ależ ten czas szybko leci...
Kolejny raz biorę również udział w linkowym party zorganizowanym przez Mama Mi szyje.


20 komentarzy:

  1. maskotki bardzo sympatyczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna para zwierzaków:) Widać, że chłopcy szczęśliwi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zwierzaczki, fajnie wyszły i dobrze że dzieciom się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie życie skarpetek. Dobrze, że koty mają siedem żyć, więc może przeistoczą się w coś nowego. :-) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie takie zwykłe skarpeciaki,tylko bardzo wyjątkowe! Świetne są.wypełniłaś wkładem poduszkowym?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, a dokładnie kulką silikonową. Odkąd ją poznałam, wszystko wypełniam właśnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chrześniak dostał podobną maskotkę od babci i śpi z nią ciągle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne maskotki!!! Muszę zrobić takiego pieska:)) przeuroczo wyszło i widać chłopcy nie mogą się z nimi rozstać, super:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne maskotki. Pozdrawiam w ten zimny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne słodziaki, i zwierzaki i chłopaki. :) Ale mi się zrymowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne przytulaki :) ja swojemu Maluchowi jakiś czas temu również zrobiłam Gargulca ze skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne! Niby pies z kotem, a jednak potrafią żyć w zgodzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies z kotem się zgadzają, gorzej czasem z moimi chłopakami :)

      Usuń
  13. Boskie!!! Chyba w końcu kupię jakieś skarpety i spróbuję sie z nimi zmierzyć:))

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas byłby szał na kota :) Bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetny jest ten piesek :D

    OdpowiedzUsuń