środa, 17 lutego 2016

Wyniki zabawy urodzinowej

Czas wyłonić zwycięzcę zabawy z okazji urodzin mojego bloga. Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie, a było Was 14 osób.
Losowanie przebiegało metodą tradycyjną, czyli karteczki wylądowały w pudełeczku:

Następnie mała rączka starszego synka wyłoniła zwyciężczynię,


 a jest nią:


A że moja druga "maszyna losująca" również chciała wyciągnąć los,




to postanowiłam, że będzie jeszcze nagroda-niespodzianka, która powędruje do:
Gratuluję Wam i proszę przyślijcie mi adresy na maila, a postaram się jak najszybciej wysłać prezenty :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn!Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłą zabawę:))
    Gratulacje dla wylosowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym :) dziękuje za zabawę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał... co za niespodzianka !!! :)
    DZIĘKUJĘ !!!

    OdpowiedzUsuń