czwartek, 12 stycznia 2017

Małe podsumowanie

Oj, troszkę mnie tu nie było. Jakoś ten czas świąteczno - noworoczny umknął mi nie wiadomo kiedy. Teraz mróz i ostra zima skutecznie zniechęciły mnie do działania. Chyba przydałby się sen zimowy :)
Ale milczenie na blogu nie oznacza że nic nie robiłam.
Dzisiaj podsumowanie fotograficzne prac przedświątecznych.

Było całkiem sporo  choinek z kordonka lub sznurka:


Były kolejne poduszki sowy:


Była duża ilość pomponów z tiulu. Różnej wielkości i w różnej kolorystyce. Na zdjęciu tylko niewielka ich część:


Były również spineczki i wsówki do włosów:


Oraz kilka wianków:




Naplotłam też sporo sznurów cotton balls, ale o tym w następnym poście.

Pozdrawiam zimowo ale cieplutko :)

6 komentarzy:

  1. Kiedy ty to wszystko robisz? Wszystko jest piękne, pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w jarmarku przedświątecznym, więc musiałam coś mieć na stoisku. Wykorzystywałam każdą wolną chwilę, a i parę nocek też zarwałam ;) Również dla Ciebie serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było tego bardzo dużo! I wszystko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego natworzyłaś, a wszystko takie piękne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Pozdrawiam :*
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń