piątek, 26 czerwca 2015

Filcowa kopertówka z kokardą

W końcu uszyłam coś dla siebie :) 
Kiedyś zakupiłam gruby filc z myślą o uszyciu torebki albo nawet kilku torebek. I tak sobie ten filc leżał dobre pół roku, aż w końcu dostał odleżyn i stwierdziłam, że muszę coś z niego uszyć. Padło na torebkę - kopertówkę. Szukając inspiracji natknęłam się na Rękodzieło Małgosi i urzekł mnie sposób noszenia jednej z jej torebek.

Chciałam zrobić coś podobnego. Jako, że w torebce niczego ciężkiego nosić nie będę, to uszyłam ją ręcznie. Poza tym jakoś mnie serce bolało gdy pomyślałam o katowaniu mojej maszyny szyciem grubego, dość sztywnego filcu. 

  




Kopertówka ma wymiary 28 cm x 20 cm, zapięcie magnetyczne. Ponieważ jest z kokardą, chciałam ją zgłosić do czerwcowego wyzwania Szuflady, którego motywem przewodnim jest właśnie kokarda: http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/06/otworz-szuflade-w-czerwcu-kokardka.html. 





13 komentarzy:

  1. Jaka pomysłowa i w moich kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I elegancka, i śliczna i przede wszystkim pomysłowa :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokarda jest świetnym pomysłem!:)
    Piękna i niezwykle urokliwa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna a ta kokardą okazała się wspaniałym dopelnieniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła kopertówka,bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Kokarda w tym wypadku stanowi doskonałe dopełnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kopertówka, wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i elegancka kopertówka! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie wyglądają te przeszycia w kontrastowych kolorach. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kopertówka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna! Zabawna i elegancka jednocześnie!

    OdpowiedzUsuń