środa, 2 grudnia 2015

Aniołki

Na większości blogów panuje już świąteczny klimat za sprawą przepięknych dekoracji, które tworzycie. Ja też w planach miałam dużo, ale już teraz wiem, że kolejny raz przegrałam z czasem. Ale na szczęście do świąt jeszcze trochę czasu zostało. A dzisiaj pierwsza kolekcja aniołków. Powstały z resztek tiulu, koralików i drucika kreatywnego. Są delikatne i myślę, że będą dobrze wyglądać na choince lub świątecznych stroikach. W planach są kolejne, troszeczkę inne. 


 



I jeszcze chciałam się pochwalić przemiłą niespodzianką - nagrodą, jaką otrzymałam od Małgosi za udział w jej konkursie. Torba jest świetna a pozostałe przydasie z pewnością zostaną wykorzystane. Małgosiu, jeszcze raz dziękuję :) 







4 komentarze:

  1. Fajne te aniołki, cieszę się że podobają ci się moje drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  2. aniołki są prześliczne i wygrana wspaniała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich aniołków jeszcze nie widziałam.
    Fajnie wyglądają :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń